Trooppinen Garage Vodka Lemonade Pineapple

Garage Vodka Lemonaden uutuusmaku on makeaa ja hedelmäistä ananasta ja kirpeää sitruunaa, 100 % aitoa raikasta Garage-makua!

Garage Vodka Lemonade Pineapple 4,1% on raikkaan kirpeä juomasekoitus. Maussa yhdistyvät kirpeä sitruuna, makea ja hedelmäinen ananas ja aito vodka.

”Sitruuna ja ananas ovat jo erikseen suosittuja makuja ja yhdessä erinomainen Garage-maku, joka täydentää Garage Vodka Lemonaden valikoimaa kirpeän raikkaasti. Garage ei ole olut, se ei ole siideri, lonkero tai perinteinen juomasekoitus – se on omanlaisensa Vodka Lemonade. Suomalaiseen suuhun sopiva Garage on juoma, joka sopii moniin erilaisiin käyttötilanteisiin herkutteluhetkistä illanistujaisiin”, sanoo Garagen tuotepäällikkö Juha Saloranta Sinebrychoffilta.

Garage-tuoteperheessä jatkavat myös sitruunainen Garage Vodka Lemonade, Garage Vodka Lemonade Raspberry, Garage Vodka Lemonade Passionfruit ja Garage Vodka Lemonade Peach. Lisäksi Garagella on kaksi hard seltzer -juomaa, Garage Hard Seltzer Lemonade Pink ja Garage Hard Seltzer Lemonade Tropical.

Uutuuksien jakelu alkaa 26.8. kautta maan. Garage Vodka Lemonadet on pakattu puolen litran tölkkiin.  Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Garage Garage Vodka Lemonade Pineapple
Ananaksen- ja sitruunanmakuinen alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, sokeri, vodka, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), sitruunamehutiiviste, stabilointiaineet (E414, E445, E444, E412), aromi, hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), luontainen aromi, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), väri (E161b).

Energia per 100 ml: 202 kJ/48 kcal
Sokeri g/100 ml: 6