Suosikkimakuja valmiina juomasekoituksina: Bombay Dry & Tonic ja Breezer Strawberry

Sinebrychoff esittelee syksyllä kaksi uutuutta tunnetuilta juomabrändeiltä, joiden suosikkimaut maistuvat niin kansainvälisesti kuin meille suomalaisille – klassisen Bombay Dry & Tonicin ja mansikanmakuisen Breezer Strawberryn.

Gini ja ginipohjaiset drinkit ovat olleet jo muutaman vuoden juomatrendien aallonharjalla niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Gin & tonic on yksi maailman tunnetuimmista cocktaileista. Bombay Dry & tonic -juomasekoituksessa on aitoa Bombay London Dry Giniä ja siinä maistuvat raikas sitruuna ja katajanmarja. Cocktail on pakattu 0,25 litran tölkkiin. Laadun takaa Bombay-juomatalon vuosisatojen kokemus.

Breezer Strawberry on raikas sekoitus vaaleaa Bacardin rommia ja makean marjaisaa mansikkaa.

Breezer on suomalaisten kuluttajien ykkösvalinta päivittäistavarakaupan juomasekoituksissa.* Kuluttajat haluavat kokeilla tuttujen brändien uutuusmakuja.** Breezer Strawberry on pakattu 0,275 litran kierrätyslasipulloon.

Breezer-valikoimassa Suomessa on mansikan lisäksi tällä hetkellä Breezer Lime, Breezer Orange, Breezer Watermelon, Breezer Grapefruit ja Breezer Pear.

Uutuudet tulevat myyntiin 26.8. alkaen päivittäistavarakauppoihin.

*Lähde: Sinebrychoff Brand Health Tracker Ipsos 2018 Suomi

**Sinebrychoff Kategoriaymmärrystutkimus Marketing Clinic 12/2018 Suomi

Sinebrychoff on sitoutunut Carlsberg-konsernin Together Towards ZERO -kestävän kehityksen kampanjaan, jonka yksi osa-alue on vastuuttoman alkoholikulttuurin vähentäminen. Kaikissa Sinebrychoffin myymissä alkoholituotteissa on linkki kohtuullisesta alkoholinkäytöstä kertovaan sivustoon kohtuullisesti.fi. Lisäksi juomissa on varoitusmerkintä, jossa muistutetaan, että autoilu ja alkoholi eivät sovi yhteen.

Tuotetiedot

Bombay Gin & Tonic
maustettu alkoholijuoma
Ainesosat: Hiilihapotettu vesi, gin (12%), sokeri, luonnolliset aromiuutteet, Aromit (sisältää kiniiniä), happo; sitruunahappo (E330), happamuudensäätöaine: natriumsitraatti (E331), säilöntäaineet: kaliumsorbaatti (E202), Kaliumbentsoaatti (E212), natriumbentsoaatti (E211)
Alkoholi: 4,7 %

Ravintosisältö
210kJ/50kcal

Breezer Strawberry
maustettu alkoholijuoma
Ainesosat: Vesi, sokeri, Bacardi rommi (10.1%), happo: sitruunahappo (E330), aromit,  happamuudensäätöaine; natriumsitraatti (E331), säilöntäaineet; kaliumsorbaatti (E202) ja Kaliumbentsoaatti (E212), stabilointiaineet: Arabikumi (E414), puuhartsien glyseroesterit (E445), SAIB (E444), värit; Alluranpunainen AC (E129), sokerikulööri (E150d)
Alkoholi: 4 %

Ravintosisältö:
Energia: 315 kJ / 75 kcal

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fi
facebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi