Somersby-siideri tuo kevääseen keveyttä ja vesimelonin raikkautta

Suomen suosituin* siideri, Somersby, lanseeraa keväällä kaksi uutuutta, vähäkalorisen Somersby Apple Liten ja kuluttajien toivoman Somersby Watermelonin.

Kuluttajien pyrkiessä vähäkalorisempaan ruokavalioon** Somersby Apple lite tarjoaa vähäsokerisen vaihtoehdon suositulle Somersby Apple -siiderille. Siiderissä on sama, hedelmäinen maku, mutta 45 % vähemmän kaloreita.

Samalla Somersby Watermelon saapuu Suomeen. Kuluttajien runsaasti toivoma maku on tuttu naapurimaissa matkaileville. Tämä suosittu maku on saatavilla vain kesän ajan!

”Somersbyllä on laaja makuvalikoima ja siiderien ystävät arvostavatkin uutuusmakuja ja ovat innokkaita maistamaan uutuuksia. Somersby-tuoteperhe kasvaa uutuuksien myötä jo yhdeksään makuun. Laajeneva valikoima kertoo siitä, että Suomen suosituimman siiderin uutuusmaut todella maistuvat siiderin ystäville”, kertoo Somersbyn tuotepäällikkö Tuuli Kajaani Sinebrychoffilta.

Uutuudet voi nauttia 0,33 litran tölkistä. Jakelu alkaa 15.3.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla.

Lähteet:
*Sinebrychoff Brand Health Tracker Ipsos W12020 Finland
**Carlsberg Group Trends & Foresights June 2020

Somersby Apple Lite
Omenasiideri
Sisältää sulfiitteja. Sisältää makeutusaineita ja fenyylialaniinin lähteen.

Ainesosat: Vesi, omenaviini (vesi, sokeri, omenamehutiiviste), omenamehutiiviste, hiilidioksidi, sokeri, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen aromi, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), makeutusaineet (asesulfaami K, aspartaami), väri (E150c).

Alkoholiprosentti: 4,5 %

Energia per 100 ml: 134 kj/32 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g

Somersby Watermelon
Maustettu omenasiideri
Sisältää sulfiitteja.

Ainesosat: Vesi, omenaviini (vesi, sokeri, omenamehutiiviste), sokeri, omenamehutiiviste, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), värit (E150b, E163), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), luontainen aromi.

Alkoholiprosentti: 4,5 %

Energia per 100 ml: 220 kj/52 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Proteiini g/100 ml: 0,1

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uudistuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.