Ruusuinen energiajuoma Monster Ultra Rosá

Syksyn uusi sokeriton Monster Ultra –maku sopii niille, jotka etsivät energiajuomista hienostuneempaa kuivaa makua.

Uudenlaisen ruusuinen Monster Ultra Rosá on kevyt ja helposti juotava raikas energiajuoma, jonka monivivahteisen maun viimeistelee kukkainen loppusilaus. Ei ole parempaa tapaa kuvata makua kuin - se maistuu Ultra Rosálta!

”Energiajuomamarkkina on todella kovassa vedossa, ja näemme valtavia kehitysaskelia uutuuksien osalta. Etenkin Monsterin kasvu Suomessa on ollut huimaa ja olemme onnistuneet kasvattamaan markkinaosuuttamme joka vuosi. Tahtotilamme on rakentaa edelleen tuon vahvan kasvun päälle, ja siksi pyrimme tarjoamaan sopivia tuotteita kaikenlaisiin nautintohetkiin. Ultra Rosán myötä tuomme jotain erilaista ja jännittävää kaikille energiajuomien ystäville. Tämä tuote erottuu monipuolisesta valikoimastamme kukkaisella aromillaan”, Monster-juomien tuotepäällikkö Niklas Rimpi Sinebrychoffilla kertoo.

Monster Energyn sokerittomassa Ultra-valikoimassa on Suomessa jo kuusi makua, ja lisäksi alkuperäinen Monster Green löytyy sokerittomana.

Unleash the Ultra Beast!

Uutuuden jakelu alkaa 26.8. kautta maan. Monster Ultra Rosá on pakattu muiden Monsterien tapaan 0,5 litran tölkkiin. Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Monster Ultra Rosá
Hiilihapotettu energiajuoma, joka sisältää tauriinia, ginesengiä, kofeiinia, L-karnitiinia ja B-vitamiineja. Sisältää makeutusaineita.

Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille, raskaana oleville tai imettäville naisille tai kofeiinille herkille henkilöille (30 mg/100 ml). Kuluta vastuullisesti osana tasapainoista ruokavaliota ja terveellisiä elämäntapoja.

Ainesosat: Hiilihapotettu vesi, happo (sitruunahappo), arominvahvenne (erytritoli), tauriini (0,4 %), happamuudensäätöaine (natriumsitraatit), aromi, panax ginseng -juuriuute (0. 08 %), säilöntäaineet (sorbiinihappo, bentsoehappo), makeutusaineet (sukraloosi, asesulfaami k), kofeiini (0,03 %), l-karnitiini l-tartraatti (0,015 %), vitamiinit (niasiini, pantoteenihappo, B6, B12), violetti bataattitiiviste, inositoli.

Energia per 100 ml: 12 Kj/3 Kcal
Sokeri g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,2

Niasiini mg/100 ml: 8,5