Raikas ja vadelmainen KOFF Rosé -olutuutuus

Herkullisen vaaleanpunainen KOFF Rosé on kesäinen pari KOFF Lime -oluelle, joka esiteltiin vuosi sitten. Kevyt ja raikas KOFF Rosé sopii kesäiseen nautiskeluun ja kevyiden herkkujen pariksi ruokapöytään.

Viineistä inspiraationsa saaneet rosé-oluet ovat nousseet trenditietoisen yleisön suosioon maailmalla ja niiden kysyntä on kasvanut yhdessä hapanoluiden kanssa myös Suomessa.

Kevyt ja raikas KOFF Rosé maistuu herkullisen vadelmaiselta, unohtamatta happamuutta ja vaalean KOFF-lagerin pehmeyttä. Matalan alkoholipitoisuutensa (4,2 til-%) ansiosta KOFF Rosé sopii erinomaisesti seurustelujuomaksi ja kesäisten ruokaherkkujen palanpainikkeeksi. KOFF Rosé on parhaimmillaan kevyiden juustojen, hedelmien, salaattien ja makeiden jälkiruokien kanssa.

”Kuluttajien alkoholitottumukset muuttuvat ja kategoriarajat hämärtyvät. Trendi on havaittavissa etenkin Yhdysvalloissa, jossa roséviiniä mukailevat oluet ja siiderit ovat olleet viime kesien puheenaihe. KOFF Rosé on kotimainen vastaus tähän trendiin”, kertoo KOFF-oluiden tuotepäällikkö Niklas Rinne.

KOFF-tuotevalikoima on nyt Sinebrychoffin historian laajin. KOFF Rosén lisäksi olutvalikoimassa ovat 2020: KOFF 4,6 %, KOFF 4,4 %, KOFF Lite, KOFF 2,5 %, KOFF Escape Route (APA), KOFF Fist Pump (IPA), KOFF Launch Pad (hoppy lager), KOFF Lime sekä tietysti Suomen perinteisin KOFF Jouluolut - ja oluiden lisäksi KOFF Long Drink -lonkerot Grapefruit, Lime ja Cranberry.

KOFF Rosén jakelu alkaa 23.3. kautta maan ja se on pakattu 0,33 litran kierrätyslasipulloon.

Sinebrychoff on sitoutunut Carlsberg-konsernin Together Towards ZERO -kestävän kehityksen kampanjaan, jonka yksi osa-alue on vastuuttoman alkoholikulttuurin vähentäminen. Tähän liittyen Sinebrychoff tarjoaa aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja panimojuomissaan.

KOFF Rosé

Olut

Oluttyyppi: lager
Ainesosat: Vesi, ohramallas, ohra, humala, porkkanauute, luontaiset aromit
Alkoholi: 4,2 %
Kantavierre: 9,2 %Plato
Väri: 10 EBC
Katkerot: 10 EBU

Ravintosisältö: 100 ml sisältää

energia 142 kJ/34 kcal
rasva 0 g
- josta tyydyttynyttä 0 g
hiilihydraatit 2,0 g
- josta sokereita 0 g
proteiini <0,5 g
suola 0 g

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 830 7176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fifacebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi