Monster-energiajuomalta kaksi hedelmäistä uutuutta

Ultra Paradise ja Pipeline Punch ovat kevään 2021 uutuudet Monster Energyltä. Uutuudet noudattavat suosittuja juomatrendejä Ultra Paradisen ollessa sokeriton ja Pipeline Punchin raikkaan mehumainen.

Sokerittomat Ultra-variantit ovat ottaneet vankan jalansijan koko Monster-portfoliossa*. Vähäkalorisuus houkuttelee – jopa 47 % energiajuomien käyttäjistä välttelee turhia kaloreita energiajuomissa.**

Monster Energy Ultra Paradise on raikas ja kevyemmän makuinen energiajuomauutuus, jossa maistuvat kiivi, lime ja ripaus kurkkua.

Myös mehupohjaisuus energiajuomissa herättää kiinnostusta – jopa 48 % kuluttajista on sitä mieltä, että energiajuoma, jossa on mehua, on luonnollisempi ja kiinnostavampi**.

Monster Energy Pipeline Punch sisältää 6 % mehua ja se on makean hedelmäinen sekoitus passionhedelmää, appelsiinia ja guavaa.

Sinebrychoff aloitti Monster-energiajuomien myynnin ja jakelun 2020. Monster Energy on maailman toiseksi suurin energiajuomien valmistaja ja brändi on saavuttanut viime vuosina kasvua myös Suomessa.  Uutuudet nostavat Sinebrychoffin Monster-valikoiman kymmeneen juomaan.

”Sokerittomuus ja mehupohjaisuus ovat trendejä energiajuomissa ja Suomen valikoimassakin näitä on jo useampi makuvariantti. Kuluttajat haluavat myös rohkeasti kokeilla uusia makuja”, kertoo Sinebrychoffin Monster Energy -tuotepäällikkö Sonja Salonen.

Molemmat uutuudet on pakattu 0,5 litran tölkkiin. Jakelu alkaa 15.3. kautta maan.

Lähde: *SFF Myyntivolyymit 8-10/2020 **Sinebrychoff Energy Drink Drivers Cambri MaxDiff 10 / 2020 Finland (N=602)

Monster Energy Ultra Paradise
Energiajuoma. Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville naisille eikä kofeiinille herkille henkilöille (30mg/100ml). Kuluta vastuullisesti. E102: Voi vaikuttaa haitallisesti lasten aktiivisuustasoon ja heikentää tarkkaavaisuutta.

Ainesosat: Hiilihappopitoinen vesi, happo (sitruunahappo), tauriini (0,4 %), happamuudensäätöaine (natriumsitraatit), panax-ginsengjuuriuute (0,08 %), aromit, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumbentsoaatti), makeutusaineet (asesulfaami K, sukraloosi), maltodekstriini, kofeiini (0,03%), vitamiinit (B3, B5, B6, B12), L-karnitiini-L-tartraatti (0,015 %), natriumkloridi, kasviöljyt (kookos, rapsi), muunnettu tärkkelys, inositoli, värit (E102, E133).

Energia per 100 ml: 12 kj/3 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Sokeri g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,16

Monster Energy Pipeline Punch
Energiajuoma. Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville naisille eikä kofeiinille herkille henkilöille (32mg/100ml). Kuluta vastuullisesti. E129: Voi vaikuttaa haitallisesti lasten aktiivisuustasoon ja heikentää tarkkaavaisuutta.

Ainesosat: Hiilihappopitoinen vesi, hedelmämehut tiivisteestä (6%) (appelsiini, omena, guava, ananas, passionhedelmä), sokeri, glukoosisiirappi, tauriini (0,4%), happo (sitruunahappo), maltodekstriini, aromit, happamuudensäätöaine (natriumsitraatit), säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumbentsoaatti), kofeiini (0,03%) makeutusaine (sukraloosi), vitamiinit (B3, B5, B2, B12), kasviöljyt (kookos, rapsi), muunnettu tärkkelys, L-karnitiini-L-tartraatti (0,004%), natriumkloridi, inositoli (0,002%), väri (E129).

Energia per 100 ml: 153 kj/36 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Hiilihydraatit g/100 ml: 9
Suolaa g/100 ml: 0,04

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100% uudistuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.