Lahdentien varressa komeilee nyt Crisp-tölkki

Sinebrychoffin Keravan maamerkki on saanut uuden ilmeen. Alun perin KOFF-olutta, sittemmin Battery-energiajuomaa mainostanut pinta on nyt valjastettu alkoholittomalle Crisp-oluelle. Lahdentien varrella seisoi vuodesta 2005 punainen KOFF-tölkki, kunnes alkoholilain muututtua 1.1.2015 se muuttui Battery-tölkiksi.

Lahdentielle oivallisesti näkyvä tölkki on monelle työmatkalaiselle jokapäiväinen tuttu, joka näyttää siis nyt kovin erilaiselta kuin aikaisemmin.

Teippaustyön suoritti vantaalainen Coloro CLR Oy, joka on erikoistunut markkinoinnin ja mainonnan tulosteisiin, asennuksiin ja painotuotteisiin. Asentajina toimivat Coloron työntekijät Ville Muru ja Anders Törnqvist.

”Tämä on kyllä vähän sellainen työ, että eiköhän jokainen asentaja haluaisi sen tehdä. Minä ainakin!”, toteaa Ville Muru. Anders Törnqvist säestää: ”Upea homma, ohiajavat tööttäilevät ja aurinko paistaa. Sitä paitsi, tästä tuli ihan törkeen hyvä.”

Alkoholittomat oluet kiinnostivat kuluttajia yhä 2019 niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Suomessa kasvua oli 18 %  ja Sinebrychoffin alkoholittomien oluiden kategoria kasvoi jopa 22 % edellisvuoteen verrattuna.

Alkoholiton olut on tuote, jota voidaan vielä laajentaa paikkoihin, joissa aikaisemmin olutta ei ole ollut tarjolla. 2020 Sinebrychoff jatkaakin alkoholittomaan olueen satsaamista ja on tuonut valikoimaan neljännen Crisp-maun, Crisp IPA:n.

”Alkoholiton olut on koko olutkategorian nopeimmin kasvava oluttyyppi ja edustaa aikakautta, jolloin terveelliset elämäntavat ovat entistä suuremmassa roolissa kuluttajien valinnoissa. Lisäksi on tietysti kiva saada Crisp esille, onhan se Suomen suosituin alkoholiton olut”, kertoo Niklas Rinne, Crispin tuotepäällikkö.

Kuvat: Coloro

Lisätiedot:

Roope Ropponen, Coloro CLR Oy, 050 626 00 tai [email protected]

Timo Mikkola, viestintäpäällikkö, Sinebrychoff, 040 830 7176, [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
sinebrychoff.fi  facebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi