KOFF Session Lager 2,8

KOFF Session Lager 2,8 % on suodattamaton ja kuivahumaloitu matala-alkoholinen lager. Kuivahumaloinnissa käytetyt Cascade- ja Mosaic-humalat tuovat olueen kukkaisuutta, greippiä, mäntyä, yrttejä, sitrusta ja marjoja.

”Alkoholittomien oluiden ohella myös matala-alkoholiset oluet ovat kasvattaneet suosiotaan*. Kevyempien lagerien joukkoon oluen ystävät haluavat makuprofiililtaan erilaisia vaihtoehtoja. Lisäksi KOFF Session Lager on suodattamaton, mikä tuo olueen tekstuuria”, KOFF-oluiden tuotepäällikkö Niko Järvimäki kertoo.

Matala-alkoholisilla oluilla tarkoitetaan maksimissaan 3,5 % vahvuisia oluita. Uutuus täydentää KOFF-oluen matala-alkoholisten valikoimaa, jossa jatkavat lisäksi myös KOFF Session IPA 2,5 %, KOFF Lager 2,5 %, KOFF Light 3,5 % ja KOFF Perinnekalja 2,2 %.

”Alkoholipitoisuudeltaan kevyt, mutta silti täyteläinen ja raikkaan hedelmäisesti kuivahumaloitu vaalea lager”, kuvailee uutuutta Sinebrychoffin pääpanimomestari Heikki Vuokko.

KOFF Session Lager on Sinebrychoffin kausivalikoimassa kevään ja kesän ajan, sen jakelu alkaa 11.3.2023 kautta maan. KOFF Session Lager on pakattu puolen litran tölkkiin.  Olut soveltuu myös vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

KOFF Session Lager 2,8 %
Olut

Ainesosat: vesi, OHRAMALLAS, OHRA, humala, hiiva

Energia per 100 ml: 119 kJ/28 kcal