KOFF Long Drink Blood Orange 5,5% - veriappelsiinin makuinen lonkero

KOFF Long Drink -lonkeroperhe saa uuden maun elokuussa – herkullisen veriappelsiinin makuinen, raikas ja sitruunainen KOFF Long Drink Blood Orange.

Lonkero on suomalaisten suosikkijuoma. Viime vuosina lonkeromarkkinaa ovat vallanneet värilliset makulonkerot, ja joka vuosi uudet värit ja maut ovat villinneet suomalaiset. KOFF Long Drink -perheen uusin maku on KOFF Long Drink Blood Orange, joka lanseerataan puolen litran tölkissä syys- ja talvijaksolle – saatavilla siis rajoitetun ajan.

”Uutuuksilla on suuri merkitys nopeasti kuluttajien löytämille makulonkeromarkkinoilla. Vaihtuvat kausimaut kiinnostavat lonkeroiden ystäviä. Sitruksinen veriappelsiini sopii mainiosti syksyyn ja talveen, ja kyseinen maku täydentää värikästä lonkerovalikoimaamme”, Sinebrychoffin lonkeroiden tuotepäällikkö Juha Saloranta kertoo.

KOFF Long Drink on makulonkeroiden suunnannäyttäjä -  värikkäässä ja maukkaassa valikoimassa on tällä hetkellä jo kymmenen vaihtoehtoa:

•          KOFF Long Drink Blood Orange 5,5%
  •          KOFF Long Drink Gin & Mango 5,5%
  •          KOFF Long Drink Twist 5,5%
  •          KOFF Long Drink Gin & Pink Grapefruit 5,5%
  •          KOFF Long Drink Gin & Wild Strawberry 5,5%
  •          KOFF Long Drink Gin & Grapefruit 5,5%
  •         KOFF Long Drink Lime & Vodka 5,5%
  •          KOFF Long Drink Gin & Cranberry 5,5%
  •          KOFF Long Drink Juiced Grapefruit 5,0%.
  •          KOFF Long Drink Pink Grapefruit 0,0%

KOFF Long Drink Blood Orange 5,5% on jakelussa kevääseen 2025 saakka. Uutuuksien jakelu alkaa 26.8. kautta maan. Uutuus on pakattu 0,5 litran tölkkiin.  Tuote soveltuu vegaaneille.

KOFF Long Drink Blood Orange 5,5%
Long drink gin ja veriappelsiininmakuinen juoma

Ainesosat: Vesi, sokeri, gin, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen aromi, stabilointiaine (E414), porkkana- ja safloriuute, säilöntäaine, (kaliumsorbaatti).

Energia per 100 ml: 229kJ/54kcal
Alkoholiprosentti: 5,5 til-%

kohtuullisesti.fi

sinebrychoff.fi – LinkedIn: Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi