Kevään hedelmäiset juomasekoitusuutuudet KOFF Long Drinkiltä, Garagelta ja Breezeriltä

Herkulliset ja hedelmäiset juomasekoitukset maistuvat kesän juhlissa ja hetkissä. Sinebrychoff tuokin maaliskuussa uutuudet kolmelta suositulta juomasekoitusbrändiltään: KOFF Long Drink Gin & Pink Grapefruit, Garage Vodka Lemonade Orange ja Breezer Lemon Lite.

KOFF Long Drink Gin & Pink Grapefruit

KOFF Long Drink -uutuudessa yhdistyvät kuluttajien suosima aito gini* sekä pinkin greipin – verigreipin - raikkaus. Aidosta ginistä valmistetut long drink -uutuudet kiinnostavat kuluttajia*. KOFF Long Drink lähestyy lonkeromakuja toisenlaisella tavalla, ja KOFF Long Drink Gin & Pink Grapefuit erottuukin perinteisestä verigreippimausta. Alkoholiprosenttina on 5,5 % kuten muissakin KOFF Long Drink -juomissa.

Juoma on pakattu 0,33 litran tölkkiin ja löytyy myös six-packistä. KOFF Long Drinkin lonkerovalikoimassa jatkavat myös KOFF Long Drink Gin & Grapefruit, KOFF Long Drink Lime & Vodka, KOFF Long Drink Gin & Cranberry ja KOFF Long Drink Gin & Apple.

*Sinebrychoff Kategoriatutkimus Marketing Clinic 12/2018

Garage Vodka Lemonade Orange

Sinebrychoffin kehittämä Garage uudistui 2020 Garage Vodka Lemonadeksi. Alkuperäisen maun kaveriksi saadaan nyt appelsiininmakuinen uutuus, joka sopii osaksi tämän hetken halutuinta makusegmenttiä eli sitruksenmakuisia juomasekoituksia**. Uutuudessa on Garagen tunnistettava, lemonade-pohjainen raikas maku, joka erottuu edukseen.

Pakkauksena on 0,5 litran tölkki.

Lähteet:
** Garage Orange Cambri concept test 9/2020 (n=310)

Breezer Lemon Lite

Breezer Lemon Litessa yhdistyvät Breezereistä tuttu maku ja 50 % alhaisempi kalorimäärä. Vähemmän sokeria ja vähemmän kaloreita on myös globaali trendi alkoholijuomasekoitteissa*. Uutuuksien rooli on merkittävä juomasekoituskategorian kasvussa.**

Suomessa myytävistä valmiista alkoholijuomasekoitteista Breezer on suosituin ja käytetyin tuotemerkki***.

Uutuus kiinnostaa kuluttajia, jotka etsivät sokerittomia vaihtoehtoja.** Breezer Lemon Liteen ei ole lisätty yhtään sokeria. Sokerittomia juomasekoituksia on markkinoilla yhä melko vähän.

Breezerit on pakattu 0,275 litran lasipulloon. Keväällä 2021 Breezer-valikoimassa on yhteensä seitsemän makua.

*Carlsberg Group Trends & Foresights June 2020
**Sinebrychoff Kategoriatutkimus Marketing Clinic 12 / 2018 Suomi
*** Sinebrychoff Brand Health Tracker Ipsos 2020 Suomi

Kaikkien kolmen uutuusmaun jakelu alkaa 15.3. kautta maan.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla.

KOFF Long Drink Gin & Pink Grapefruit
Long Drink

Ainesosat: Vesi, sokeri, gin, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), stabilointiaine (E414), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), luontaiset aromit, väri (porkkanauute)

Alkoholiprosentti: 5,5 %
Energia per 100 ml: 229 kj/54 kcal

Garage Vodka Lemonade Orange
Appelsiininmakuinen alkoholijuoma

Ainesosat: : Vesi, sokeri, vodka, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), sitruunamehutiiviste, stabilointiaineet (E414, E445, E444 ja E412), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), luontainen sitrusaromi, luontaiset aromit, väri (E120).

Alkoholiprosentti: 4,1 %
Energia per 100 ml: 202 kj/48 kcal

Breezer Lemon Lite
Maustettu alkoholijuoma
Sisältää makeutusaineita, sisältää aspartaamia, sisältää fenyylialaniinin lähteen.

Ainesosat: Hiilihapotettu vesi, Alkoholi, Aromit, Sitruunahappo (E330), Happamuudensäätöaine: Natriumsitraatti (E331), Säilöntäaineet: Kaliumsorbaatti (E202), Natriumbentsoaatti (E211), Makeutusaineet: Syklamaatti (E952), Asesulfaami K (E950), Aspartaami (E951); Stabilointiaineet: Sakkaroosidiasetaatti-isobutyraatti (E444), Arabikumi (E414), Puuhartsien glyseroliesterit (E445)

Alkoholiprosentti: 4,0 %
Energia per 100 ml: 98 kj/23 kcal
Hiilihydraatit g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,07

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uudistuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.