Kesää virkistää uusi Battery Burst

Battery Burst on virkistävän veriappelsiinin makuinen energiajuoma. Uutuus julkaistaan poikkeuksellisesti kesäkuussa.

Battery Burst tulee Batteryn pysyvään valikoimaan. Veriappelsiini on kuluttajia kiinnostava ja kasvava trendimaku.*

”Energiajuomien käyttäjät ovat hyvin kiinnostuneita uutuusmauista ja Batteryn uutuudet ovatkin menestyneet erinomaisesti. Veriappelsiini toimii hyvin energiajuomissa ja tästä uutuudesta odotetaankin uutta Battery-valikoiman tukijalkaa”, kertoo Veli-Matti Keskipoikela, Batteryn tuotepäällikkö.

Batteryn uutuuden jakelu alkaa kesäkuussa kautta maan. Battery Burst on pakattu 0,33 litran tölkkiin. Juoma  soveltuu myös vegaaneille.

Batteryn alkuvuoden uutuuksia ovat keväällä julkaistut - kuluttajien toiveesta palaava - Battery Remix 22 ja uusi Battery Remix 24, jotka molemmat on kehitetty yhteistyössä Isac Elliotin kanssa.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla. Sinebrychoff lanseerasi Battery-energiajuomat 1997.

Battery Burst
Veriappelsiininmakuinen energiajuoma

Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E330), luontainen aromi, stabilointiaine (E414), porkkana- ja safloriuute, kofeiini (320 mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).​

Ravintosisältö

Energia: / 100 ml: 203 kJ / 48 kcal

Niasiini mg/100 ml: 8