Crowmoor Spiced Dry Apple 4,7% maustaa talvisesongin – Crowmoor Dry Apple nyt myös 7 % vahvuisena

Kylmään vuodenaikaan tunnelmaa tuo talvikaudelle räätälöity Spiced Dry Apple -siideri! Lisäksi alkuperäinen Crowmoor Dry Apple on saatavilla nyt myös vahvempana 7 % versiona.

Crowmoor Spiced Dry Apple maistuu kuivien siiderien ystäville, jotka etsivät kiinnostavia makuyhdistelmiä. Kausimaut ja sitrushedelmät kiinnostavat, ja uudessa Crowmoor-maussa omenan kanssa yhdistyvät raikas mandariini ja mausteinen neilikka.

”Siiderit sopivat erinomaisesti myös syksyyn ja talveen - mausteinen mutta raikas siideri sopii hyvin hämärtyviin iltoihin niin ruokien kanssa kuin ystävien kanssa nautittuna”, sanoo Sinebrychoffin siiderien tuotepäällikkö Emmi Leinonen.

Crowmoor Spiced Dry sopii nautittavaksi tuttuun tapaan kylmänä, tai vaihtoehtoisesti lämmitettynä ja makeutettuna ripauksella hunajaa, jolloin siitä saa myös talvi-iltaan täydellisesti sopivan, lämpimän juoman.

Crowmoor Spiced Dry Apple 4,7% on pakattu 0,33 litran tölkkiin. Kausituote on saatavilla syksyn ja talvikauden ajan. Uutuus soveltuu myös vegaaneille.

Crowmoor Dry Apple 7%

Uusi Crowmoor Dry Apple 7% on Crowmoorin alkuperäinen kuiva omenasiideri entistä vahvempana. Uutuus on tuttuun tapaan englantilaistyyppinen, vahvasti omenainen siideri.

Dry Apple 7% laajentaa Crowmoorin klassikoiksi muodostuneiden kuivien siidereiden tuoteperhettä. Alkuperäinen Crowmoor Dry Apple 4,7% jatkaa myös valikoimassa.

Crowmoor Dry Apple 7% sopii niin seurusteluun kuin esimerkiksi mietojen kana- ja kalaruokien ja salaattien kaveriksi. Uutuus on pakattu 0,33 litran tölkkiin. Siideri soveltuu myös vegaaneille.

Crowmoor Spiced Dry Apple
Maustettu omenasiideri

Ainesosat: Omenaviini, vesi, omenamehutiiviste, sokeri, hiilidioksidi, inverttisokeri, happamuudensäätöaineet (omenahappo, sitruunahappo), porkkanauute, luontainen aromi, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), karamellisoitu sokerisiirappi.

Ravintosisältö:
Energia per 100 ml:
195 Kj/46 kcal

Alkoholiprosentti: 4,7 til-%

Crowmoor Dry Apple 7%
Omenasiideri

Ainesosat: Omenaviini, vesi, omenamehutiiviste, hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (maitohappo, omenahappo), omenauute, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, NATRIUMDISULFIITTI), aromi.

Ravintosisältö:
Energia per 100 ml:
241 Kj/57 kcal
Proteiini g/100 ml: 0,1
Suolaa g/100 ml: 0,01

Alkoholiprosentti: 7,0 til-%

kohtuullisesti.fi

sinebrychoff.fi – LinkedIn: Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi