Huuhkajat ja Sinebrychoffin alkoholiton Crisp-olut järjestivät yhteistyössä kolmelle hengelle ainutlaatuisen ja unohtumattoman otteluelämyksen kesäisellä Olympiastadionilla.
Huuhkajien EM-karsintaottelu perjantaina 16. kesäkuuta Sloveniaa vastaan pelattiin täydelle 32 500 hengen yleisölle, mutta Olympiastadionin parhaat paikat olivat tavallisuudesta poikkeavat. Kenttää kiertävälle juoksuradalle oli sijoitettu poreallas, josta kolmen hengen ryhmä saattoi kannustaa Huuhkajat voittoon todellisilta eturivin paikoilta. Ja voittohan sieltä tuli, 2 – 0, Joel Pohjanpalon ja Oliver Antmanin maaleilla Teemu Pukin avustuksella.
Huuhkajat ja Crisp järjestivät arvonnan, jonka voittanut kaveriporukka pääsi seuraamaan ottelua porealtaasta, nauttimaan Crispin alkoholittomista oluista ja samalla myös tekemään historiaa – kyseessä on ensimmäinen kerta, kun vastaava tempaus on toteutettu Euroopan jalkapalloliitto UEFA:n alaisessa maaottelussa. Kilpailuun haki yli 1 700 kaveriporukkaa.
"Kokemus oli todella mahtava, ja porealtaasta oli uskomaton näköala peliin. Täysi, intensiivinen katsomo ympärillämme ja Huuhkajien voittoisa peli – se oli jotain, mitä en unohda koskaan. Vaikea uskoa, että koskaan pääsee kokemaan vastaavaa”, kertoo Anssi Ketopaikka, yksi onnekkaista porealtaassa peliä seuranneista faneista.
”Haluamme aina tuoda uusia toteutuksia ottelutapahtumiemme ympärille. Slovenia-ottelussa toteutettu poreallaskatsomo on hauska konsepti, joka herätti paljon huomiota. Kesäilta, loppuunmyyty Olympiastadion, tärkeä karsintapeli ja poreallas. Se oli varmasti uskomaton kokemus voittajille”, Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen sanoo.
”Tämäkin uskomaton tempaus todistaa sen, että alkoholiton oluemme Crisp, soveltuu kaikenlaisiin tilanteisiin. Palloliiton avulla saimme luotua jotain hienoa ja yllättävää, yhtä aikaa suomalaista, kansainvälistä ja vähän hullua. Alkoholiton olut on tärkeä osa Sinebrychoffin strategiaa ja kestävän kehityksen ohjelmaa, ja sopii niin kisakatsomoihin kuin vaikka oman kuntoilun jälkeen nautittavaksi”, Crispin tuotepäällikkö Milja Männistö Sinebrychoffilta kertoo.
Lisätiedot:
Suomen Palloliitto
Mikko Laitinen, markkinointipäällikkö
+358408497653
[email protected]
Sinebrychoff
Timo Mikkola, viestintäpäällikkö
+358408307176
[email protected]
1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Monster Energy, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite. Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uusiutuvalla energialla ja juomanvalmistus on hiilineutraalia. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.
sinebrychoff.fi — Twitter: Sinebrychoff - Facebook, YouTube & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi