Crisp Pale Ale

Crisp Pale Ale 0,0% on virkistävä ja helposti juotava alkoholiton olut. Herkullisessa oluessa yhdistyvät raikas pale ale -oluen maku sekä Mosaic- ja Citra-humaloinnin tuomat aromit sekä katkeruus.

Pale ale on yksi suosituimmista oluttyypeistä lagerin ja IPA-oluiden jälkeen. Crisp Pale Ale laajentaa Crisp-valikoimaa taas uuteen oluttyyliin – tuoteperheessä jatkavat myös Crisp Lager, Crisp Hoppy Lager, Crisp IPA, Crisp Radler Sitrus ja Crisp Tumma Lager.

Raikas Crisp Pale Ale sopii nautittavaksi ruoan kanssa – tai sellaisenaan. Crisp Pale Ale on muiden Crispien tapaan pakattu 0,33 litran tölkkiin.

”Teettämämme tutkimuksen* mukaan Crisp on alkoholittomissa oluissa kuluttajien ensisijainen valinta, paras niin maultaan kuin laadultaan. Crisp on kuluttajien mielestä myös trendikkäin alkoholiton olutbrändi. Syksyllähän Crisp valittiin Suomen Paras Olut -kilpailun parhaaksi alkoholittomaksi, näistä lähtökohdista on hieno jatkaa uusien oluttyylien kehittämistä Crispin valikoimaan”, Crispin tuotepäällikkö Ida Gustafsson kertoo.

Uutuuden jakelu alkaa 11.3. kautta maan. Olut soveltuu myös vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Crisp Pale Ale
Alkoholiton olut

Ainesosat: Vesi, OHRAMALLAS, OHRA, hiilidioksidi, sokeri, humala, luontainen aromi, säilöntäaineet (natriumbentsoaatti ja NATRIUMDISULFIITTI).

*Lähde: Mantap Alkoholittomien oluiden online-tutkimus 2023 Suomi (N=1000)

Energia per 100 ml: 75 Kj/18 kcal
Hiilihydraatit g/100 ml: 4
Sokeri g/100 ml: 0