Breezer White Tea & Raspberry

Breezer White Tea & Raspberryssa maistuu raikas vadelma, jota täydentävät hennosti valkoisen teen kukkaiset aromit. Uutuudessa yhdistyvät makeus ja raikkaus - Breezereistä tutulla tavalla.

Juomasekoitusten käyttäjät kokeilevat mielellään uutuuksia, ja uusia Breezer-makuja tuleekin vuosittain valikoimaan. Breezer-tuoteperheessä on keväällä uutuuksien myötä peräti kahdeksan makua.

”Alkoholijuomasekoitteissa teemaut ovat olleet kasvussa globaalisti*. Teen ohella vastapoimitun vadelman raikas maku tasapainottaa uutuutta. Breezer on suosituin juomasekoitusbrändi Suomessa ja tuttu tuotemerkki madaltaa uutuuksien kokeilukynnystä. Teen ja vadelman yhdistelmä on lisäksi jotain aivan uutta juomasekoituksissa Suomessa”, Sinebrychoffin Breezer-tuotepäällikkö Juha Saloranta kertoo.

Breezerien alkoholiprosentti on 4,0 %. Breezer White Tea & Raspberry on pakattu 0,275 litran kierrätyslasipulloon. Uutuus on saatavilla 11.3. alkaen kautta maan. Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Lähde: *Carlsberg Trends Framework 2023

Breezer White Tea & Raspberry
Maustettu alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, Sokeri, Vodka, Hiilidioksidi, Sitruunahappo (E330), Aromit, Happamuudensäätöaine: Natriumsitraatti (E331), Säilöntäaineet: Kaliumsorbaatti (E202), Natriumbentsoaatti (E211), Tiivisteet (porkkana, mustaherukka), Stabilointiaineet: Arabikumi (E414), Puuhartsien glyseroliesterit (E445), Sakkaroosiasetaatti-isobutyraatti (E444)