Bonaqua Juicy Mango & Acai -mehukivennäisvesi – uudenlainen virkistävä vesi

Syksyn Bonaqua-uutuus on maukas lisä vesivalikoimaan – mehukivennäisvesi. Bonaqua Juicy Mango & Acai sisältää 2 % mehua – omenaa ja mangoa.

Luontainen acai-marja-aromi antaa Bonaqua Juicy Mango & Acai -mehukivennäisvedelle aavistuksen eksoottista makua.

Syksyn uutuus Bonaqua Juicy Mango & Acai vie sinut makumatkalle tropiikkiin! Juoman vastustamaton yhdistelmä maukasta mangoa ja eksoottista Acaita tarjoaa jokaiselle raikkaan makuelämyksen. Juoman maku tulee mehusta ja sopii mainiosti janonsammuttajaksi ja nautittavaksi kaikkiin elämäsi hetkiin.

”Mehukivennäisvedet tulevat kasvattamaan suosiotaan Suomessa myös tulevaisuudessa.* Siksi haluamme tarjota ihmisille raikkaita Bonaqua-kivennäisvesiä monenlaisiin hetkiin. Me Bonaqualla haluamme olla läsnä janon sammuttajana niissä elämän merkityksellisimmissä hetkissä, sillä jos olet janoinen, teit luultavasti jotain oikein – Elä Täysillä, Nauti Bonaqua.”, Bonaquan tuotepäällikkö Joonas Kauppinen Coca-Cola Finlandilta kertoo.

Uutuuksien jakelu alkaa 26.8. kautta maan. Uutuus on pakattu 0,33 litran tölkkeihin (sixpack-monipakkaus), ja 0,5 sekä 1,5 litran kierrätysmuovipulloihin.  Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Bonaqua Juicy Mango & Acai
Mangon ja acai-marjan makuinen hiilihapotettu juoma

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, mehu tiivisteestä (2 %) (omena (1,8 %), mango (0,2 %)), fruktoosi, happo (E330), säilöntäaineet (E202, E211), luontainen acai-marja-aromi ja muita luontaisia aromeja

Ravintosisältö:
Energia per 100 ml:
40 Kj/10 kcal
Suolaa g/100 ml: 0,01

*Lähde: Euromonitor Passport, 2022

sinebrychoff.fi – LinkedIn: Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi