Battery Whirl virkistää syksyä

Suomen ensimmäinen energiajuoma Battery lanseeraa elokuussa uutuuden: kausimaku Battery Whirl yhdistää pirskahtelevia makuja – värikästä energiaa

Battery Whirl on Batteryn uusi kausimaku, joka on saatavilla syksyn ja talven ajan. Sokerilla makeutettu makea fantasiamaku herättää huomiota pirskahtelevan kirkkaan sinisellä värillään, niin pakkauksellaan kuin maullaankin.

Battery Whirl on pakattu 0,5 litran tölkkiin. Uutuuden jakelu alkaa 26.8. kautta maan. Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Battery Whirl
Vadelmanmakuinen energiajuoma

Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

500 ml: Käyttösuositus enintään 2 tölkkiä päivässä.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E330), luontainen aromi, kofeiini (320 mg/l), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo), säilöntäaine (E202), väri (E133).

Energia per 100 ml: 197 Kj/46 kcal

Niasiini mg/100 ml: 8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,3
B12-vitamiini /100 ml: 1 mikrogrammaa