Battery Pulse – kesäinen energiajuoma, jossa maistuu päärynä

Battery Pulse on päärynän makuinen energiajuoma. Se on makeutettu sokerilla. Perinteinen päärynä on kaikille tuttu ja tunnistettava hedelmä, mutta vähemmän käytetty energiajuomissa ja nyt ensimmäistä kertaa Batteryn makuvalikoimassa.

”Hedelmät ja sitrusmaut kuuluvat nyt suosituimpiin makuihin*. Kuluttajat toivovat energiajuomiin uusia erikoismakuja, sekä sokerilla ja ilman”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Battery Pulsen jakelu alkaa 1.5. K-kaupoista kautta maan. Battery Pulse on Limited Edition -sarjaa, eli valikoimassa vain vuoden loppuun saakka.

Suomen suosituin energiajuoma Battery Energy Drink on esitellyt 2021 keväällä jopa viisi uutuutta. Batteryn valikoima on laajempi kuin koskaan, vaihtoehtoja tilapäiseen piristymiseen löytyy niin sokerittomista, mehupohjaisista kuin makean hedelmäisistä energiajuomista peräti 12 makua. Kaikki uutuudet on pakattu 0,33 litran tölkkeihin.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla.

Lähteet:
*Innova Energy Drinks in Europe Trends Analyses 2019 (03/2020)

Battery Pulse
Energiajuoma. Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E330), päärynämehu tiivisteestä, aromit, kofeiini (320 mg/l), säilöntäaine (E202), värit (safloriuute, E131), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Energia per 100 ml: 227 kj/54 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Hiilihydraatit g/100 ml: 12.9

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uudistuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.