Monster Juiced Khaotic – trooppista appelsiinia

Monster-energiajuoman syksyn uutuus on trooppisen appelsiinin makuinen lisäys mehupohjaisten energiajuomien sarjaan.

Monster Juiced Khaotic on appelsiininmakuinen, hedelmäinen energiajuoma, jossa on 10 % hedelmämehua. Monsterin valikoimassa Suomessa on jo viisi mehupohjaista energiajuomaa.

”Monster kasvaa Euroopassa yhä vauhdikkaammin kuin energiajuomakategoria yleensä. Juuri uutuudet ajavat vahvasti Monsterin kasvua. Viime vuoden kokonaismyynnistä jopa noin viidennes koostui kevään ja syksyn uutuuksista”, Monsterin tuotepäällikkö Sinebrychoffilla, Niko Järvimäki kertoo.

Sinebrychoffin jakelussa Monsterilla on Suomessa jo 14 eri makua, joista puolet on sokerittomia.

Uutuuksien jakelu alkaa 28.8. kautta maan. Uutuus on pakattu puolen litran tölkkiin.  Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Monster Juiced Khaotic
Hiilihappopitoinen energiajuoma sisältäen 10 % hedelmämehua tiivisteestä, tauriinia, ginsengiä, kofeiinia, L-karnitiinia ja B-vitamiineja. Sisältää sokereita ja makeutusaineita.

Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville naisille, eikä kofeiiniyliherkille henkilöille (30 mg/100 ml).

Ainesosat: hiilihappopitoinen vesi, sokeri, hedelmämehut tiivisteestä (10 %) (omena, appelsiini, persikka, mandariini, valkoinen viinirypäle, ananas), glukoosisiirappi, aromit, tauriini (0,4 %), hapot (sitruunahappo, omenahappo), happamuudensäätöaineet (natriumsitraatit, kaliumsitraatit), panax ginseng-juuriuute (0,08 %), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), kofeiini (0,03%), makeutusaineet (sukraloosi, steviasta saatavat stevioliglykosidit), vitamiinit (niasiini, B6, riboflaviini, B12), värit (karotenoidit, antosyaanit), l-karnitiini-l-tartraatti (0,004 %), inositoli.

Energiasisältö:
Energia per 100 ml: 146 kJ/34 kcal
Suolaa g/100 ml: 0,06

Niasiini mg/100 ml: 8,5
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,8

Riboflaviini (B2) mg/100 ml: 0,7
B12-vitamiini /100 ml: 2,5

sinebrychoff.fi — Facebook, YouTube & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi