Bonaqua Villipäärynä ja Bonaqua Villit Vatukat virkistävät kevättä

Suosittu Bonaqua Villipäärynä lanseerataan keväällä myös puolen litran ja 1,5 litran kierrätysmuovipullossa. Täysin uutena makuna markkinoille tulee Bonaqua Villit Vatukat, kätevässä tölkkimonipakkauksessa.

Tölkeistä tuttu raikas Bonaqua Villipäärynä kasvaa suosion saattelemana nyt 0,5l ja 1,5l pulloihin! Bonaqua Villipäärynän maun salaisuus on päärynämehussa, jota juomassa on 2%.  Ruotsin suosituin Bonaqua-maku on maistunut erinomaisesti suomalaisille ja tämä vähäenerginen ja vähäsokerinen juoma sopii mainiosti janonsammuttajaksi ja nautittavaksi rentoihin hetkiin.

Bonaqua Villit vatukat on toinen kevään uutuus, joka on nimensä mukaisesti vadelman ja karhunvatukan makuinen juoma. Tämä on kokonaan uusi maku Suomessa ja se saa myös makua mehusta (2 %).  Uutuus on vähäenerginen ja vähäsokerinen ja se saapuu SOK:n valikoimaan 6 x 330ml tölkkimonipakkauksissa.  vatukat on Ruotsissa  huippusuosittu juoma ja se on heti Villipäärynän jälkeen ostetuin Bonaqua.

Bonaqua Villipäärynän jakelu alkaa 13.3. kautta maan, Bonaqua Villit Vatukat saapuu SOK:n kauppojen valikoimaan 14.3. Juomat soveltuvat vegaaneille. Sinebrychoff valmistaa juomansa hiilineutraalisti, uusiutuvalla energialla.

Bonaqua Villipäärynä
Hiilihapollinen päärynän makuinen juoma

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, päärynämehu 2%, hedelmäsokeri, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), säilöntäaine (E202, E211), aromit.

Energia per 100 ml: 35 Kj/8 kcal
Hiilihydraatit g/100 ml: 2
Josta sokereita g/100 ml: 2
Suolaa g/100 ml: 0,01

Bonaqua Villit Vatukat
Hiilihapollinen vadelman ja karhunvatukan makuinen juoma

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, fruktoosi, mehu tiivisteestä 2 % (omena 1,9 %, vadelma 0,1 %), happo (E330), säilöntäaineet (E202, E211),  karhunvatukasta saatu uute, luontainen aromi.

Energia per 100 ml: 43 Kj/10 kcal
Josta sokereita g/100 ml: 2,3