Battery Remix 24 jatkaa menestystarinaa – Battery Remix 22 pysyvään valikoimaan

Viime vuosina energiajuomien ystävät hurmannut yhdessä Isac Elliotin kanssa kehitetty Battery Remix 22 on nyt osa Batteryn pysyvää valikoimaa. Menestysmaku saa jatkoa myös Elliotin kanssa kehitetyllä uudella maulla maaliskuussa 2024.

Seuraava Batteryn megalanseeraus on täällä! Battery Remix 24 haastaa normeja. Se on hedelmäinen energiajuoma, joka inspiroituu musiikista ja on tehty niihin hetkiin kun öisen kaupungin valot sulautuvat aamuauringon ensisäteisiin. Kuten edeltäjänsä Battery Remix 22, myös Remix 24 on kehitetty yhteistyössä Isac Elliotin kanssa.

Battery Remix 24 sisältää myös C-vitamiinia. C-vitamiini edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa ja solujen suojaamista hapettumisstressiltä eli toimii antioksidanttina.

”On ollut erittäin nättiä päästä taas mukaan kehittelemään uutta juomaa yhdessä Batteryn loistavan tiimin kanssa. Olen saanut käyttää runsaasti omaa luovuuttani myös musiikin ulkopuolella ja laittanut paljon aikaa ja ajatustani uuden Remix 24 -juoman suunnitteluun. Toivon, että jengi diggaa tästäkin juomasta yhtä paljon kuin edellisestä”, sanoo Isac Elliot.

Suomen suosituimpiin pop-tähtiin lukeutuva Isac Elliot on nuoresta iästään huolimatta tehnyt jo pitkän ja vakuuttavan uran. Lukuisten, menestyneiden englanninkielisten julkaisujensa jälkeen artisti julkaisi ensimmäisen suomenkielisen albuminsa Kävi miten kävi kesällä 2023. Kyseessä oli artistin neljäs studioalbumi. Albumin ensimmäinen single oli huimaksi menestykseksi ja ilmiöksi noussut 20 min. Isoiksi hiteiksi kasvoivat myös muut albumisinglet Makso mitä maksoVielki hereilläLowkeyKaksRiidellään ja Kompastun. Albumilla oli mukana tämän hetken kuumimpia kotimaisia artisteja kuten SexmaneWilliamSanniCostiCledosJVG ja ibe, sekä ruotsalaistähti 1.CuzKävi miten kävi nousi suoraan Suomen virallisen albumilistan ykköspaikalle ja on pysynyt kuukausia listan kärkijoukossa. Albumin julkaisun jälkeen artisti käynnisti mittavan festivaalikesän. Isac Elliotin kappaleita on streamattu suoratoistopalveluissa jo yli 350 miljoonaa kertaa.

Battery Remix 22 vakiovalikoimaan uudessa koossa

Battery Remix 22 on hedelmänmakuinen energiajuoma, joka inspiroituu rakkaudesta musiikkiin ja niistä hetkistä, kun päivät sulautuvat öihin. Remix 22 kehitettiin yhteistyössä Isac Elliotin kanssa.

”Battery Remix 22 oli alun perin kausituote, mutta valtava määrä kuluttajatoiveita on tuonut maun takaisin. Positiivinen palaute on ollut häikäisevää. Toimme Remix 22:n jo kertaalleen rajoitettuna eränä kesällä 2023 takaisin, ja koska vastaanotto oli yhä hieno, otamme sen nyt vakituiseen valikoimaan”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Veli-Matti Keskipoikela Sinebrychoffilta.

Battery Remix 22 on pakattu nyt 33 cl tölkkiin.

Molemmat Battery-uutuudet soveltuvat myös vegaaneille. Sinebrychoff valmistaa juomansa 100 % uusiutuvalla energialla hiilineutraalisti. Battery Remix 24:n jakelu alkaa 26.2. ja Battery Remix 22:n jakelu alkaa 11.3. 2024.

Battery Remix 24
Hedelmänmakuinen energiajuoma

VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E330), luontainen aromi, kofeiini (320 mg/l), vitamiinit (C, niasiini, B6, B12, pantoteenihappo), säilöntäaine (E202), aromi.

Energia per 100 ml: 198 Kj/47 kcal

C-vitamiini mg/100 ml: 20
Niasiini mg/100 ml: 8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,3
B12-vitamiini /100 ml: 1 mikrogramma
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) mg/100 ml: 2

Niasiini, B6, B12 ja pantoteenihappo auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta.

Battery Remix 22
Hedelmänmakuinen energiajuoma

Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville. VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.

Käyttösuositus enintään 3 tölkkiä päivässä.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E330), aromi, päärynämehu tiivisteestä, kofeiini (320 mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Energia per 100 ml: 220 kj/52 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Suolaa g/100 ml: 0,03

Niasiini mg/100 ml: 8