Menu

Sinebrychoffin rekrykampanjassa hikoilevat sekä kandidaatit, rekrytoijat että tuopit

”Chance of a lifetime” –kampanja etsii Suomesta kahdeksaa orastavaa, mutta häikäisevää markkinoinnin kykyä, joilla on tie auki Carlsberg Groupin huipulle asti.

”Chance of a lifetime” –kampanja etsii Suomesta kahdeksaa orastavaa, mutta häikäisevää markkinoinnin kykyä, joilla on tie auki Carlsberg Groupin huipulle asti.

–      Me etsimme kyvykkyyden, intohimon, nälän ja pelottomuuden poikkeuksellista kombinaatiota. Nyt rekrytoitaville ihmisille Suomen mestaruudet eivät riitä, vaan katse on kauempana, Sinebrychoffin markkinointijohtaja ja johtoryhmän jäsen Alexander Sneen sanoo.

Rekrykampanja on ennennäkemätön. Prosessissa myös rekrytoijat laittavat itsensä likoon. Kandidaattien sielunmaisemaan tutustutaan mm. live-chatin, kirjoitustehtävän, selfie-videon ja henkilöiden käyttämien applikaatioiden kautta. Loppuhuipennuksena on parhaiden finaali Helsinkiä kiertävässä Spårakoffissa. Kampanjalle on luotu oma verkkosivusto (chanceofalifetime.fi), jossa pestit on ilmoitettu, mutta tarkempia kuvauksia ei. Toisin kuin yleensä, hakija ei voi valita roolia etukäteen – vain sen, uskaltaako heittäytyä.

–      Natiivijyvät erotetaan digioottiakanoista. Siitä pitävät kysymykset ja prosessi huolen. Tässä rekryssä keskinkertainen suoritus jää kauas kalkkiviivoista, Sneen jatkaa.

Kampanja on rakennettu yhteistyössä hasan & partners Groupin, yhden pohjoismaiden menestyneimmän markkinointitoimiston, kanssa. Mukana on myös MPS-Yhtiöt henkilöstöratkaisujen asiantuntijana.

–      Teemme tiiviisti duunia hasan & partnersin kanssa, jonka neukkareita myös nämä rekrytoitavat jatkossa kuluttavat – on vain luonnollista, että toimisto on tässä läheisesti mukana. MPS on kuviossa sitten se aikuinen, Sneen tiivistää.

Valintaprosessissa Sneen sekä hasan & partners Groupin toimitusjohtaja ja vastaava luova johtaja Eka Ruola tulevat laittamaan kandidaatit koville.

–      Good cop bad cop –asetelmaa parhaimmillaan. Sillähän sitä on maailman sivu saatu asioita selville. Kumpi on kumpi, se jää nähtäväksi. Eikä meitä haittaa rahtuakaan, jos rekrytoitava haastaa meitä – päinvastoin. Ollaan kaivamassa timantteja esille, ja se on hikistä hommaa, Ruola toteaa.

–      Jos tässä touhussa saa jalkansa lankulle, ponnistaa kohti melko kirkasta huomista erittäin opettavaisessa ympäristössä, Sneen ennustaa.

Hyväksytyt kahdeksan hakijaa tullaan saman tien sijoittamaan Sinebrychoffin pääkallopaikalle vastaamaan omalta osaltaan Suomen tunnetuimmista ja rakastetuimmista brändeistä. Jos asenne ja näytöt riittävät, on tie auki jopa emoyhtiön huipulle.

Lisätietoa kampanjasta sekä hakuohjeet:

chanceofalifetime.fi

Lisätietoja:

Alexander Sneen, markkinointijohtaja, Sinebrychoff | @theoddsnow

Eka Ruola, toimitusjohtaja, vastaava luova johtaja, hasan & partners Group | @Ekapekka

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: timo.mikkola@sff.fi

197-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia. www.sinebrychoff.fi — www.facebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — YouTube: Sinebrychoff1819 — www.facebook.com/olutjaruoka — www.kohtuullisesti.fi

Kuvakaappaus rekrytointikampanjan sivuilta