Menu

KARHU by COSTO ja Karhun verkkokauppa

Karhu lanseeraa tuhansien suomalaisten janoaman Karhu by Costo -malliston.

Karhu lanseeraa tuhansien suomalaisten janoaman Karhu by Costo -malliston.

Karhu vastaa suomalaisten pyyntöihin valmistamalla rajoitetun erän Karhu-oluen virallisia vaatteita ja asusteita. Mallisto on luotu yhteistyössä tämän hetken kovimmassa nosteessa olevan designtalon Coston kanssa.

Karhu on mestari oluen panemisessa. Costo vaatteiden ja asusteiden luomisessa. Nyt nämä kaksi kotimaista edelläkävijää yhdistivät voimansa. Tuloksena on Karhu by Costo -mallisto, suomalaisen osaamisen ja luonteen perikuva. Sen raaka-aineena on käytetty kierrätysmateriaaleja, itsevarmuutta ja laatua. Tuotemallisto kattaa alkuvaiheessa lippalakin, pipon, repun, essun ja lompakon. Lisää seuraa.

– Ihmiset arvostavat aitoja asioita kaiken keinotekoisuuden keskellä. Oluessa, elämässä ja tavaroissa. Siksi Karhu ja Costo sopivat täydellisesti yhteen: lopputulos on ekologisesti oikein tehtyjä ja käytössä kestäviä tuotteita, joita kehtaa käyttää hienommissakin piireissä, Sinebrychoffin Group Brand Manager Jonathan Heino kertoo.

– Kun Karhu otti meihin yhteyttä ja kysyi, haluammeko lähteä mukaan, ei kahta kertaa tarvinnut miettiä. He antoivat täyden luovan vapauden, yhdellä ehdolla: tehkää pirun hienoja tuotteita. Yleisö saa päättää, onnistuimmeko, virnistää Coston perustajaosakas Hannes Bengs.

Karhu by Costo -mallisto täydentyy tulevaisuudessa uusilla tuotteilla. Coston lisäksi Karhu lanseeraa yhteistyömallistoja myös muiden kotimaisten huipputekijöiden- ja valmistajien kanssa.

Ensimmäisenä niistä julkaistaan Yrjö Kukkapuron vuonna 1969 suunnittelema ja Avarten valmistama Remmi-nojatuoli.

Lisää Karhu-tuotteita tulee myyntiin verkkokauppaan 10.3.2017 alkaen. Luvassa on muun muassa pitkiä kalsareita, t-paitoja, viiksivahaa, telttasaunoja ja eväsreppuja sekä lukuisia innovaatioita.

Karhu by Costo -tuotteet ovat saatavilla 10.3. alkaen Karhun verkkokaupasta osoitteesta kauppa.karhu.fi sekä heti Costo Concept Storesta (Yrjönkatu 34 A, Helsinki).

Karhu by Costo -mallisto sekä Remmi-tuoli lanseerattiin Costo Concept Storessa Helsingissä 7.3.2017. Lanseeraustilaisuuden suuhunpantavasta vastasi Bocuse d’Or -kokkien maailmanmestaruuskilpailussa Suomea edustanut ravintola Olon kokki Eero Vottonen. Jokainen vieras sai mukaansa maailman ensimmäisen Karhu-tuotteen.

Lisätietoja:

Jonathan Heino
Group Brand Manager, Sinebrychoff Oy, puh. +358405044724, jonathan.heino@sff.fi

Hannes Bengs
Founder at Pure Waste Textiles Oy and Costo, p. +358407395811, hannes@costo.fi